Subject: Tee nr 3818 seisunditasemest ja talvisest hooldusest
From: "Heigo Kraav" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 19 Dec 2024 09:12:11 +0200

Tere!

Pöördun teie poole murega, mis lähtub riigimaantee nr 3818 (Põrguvälja
ühendustee) talvisest hooldusest. Arusaadav, et kuna tegemist antud tee
puhul tasemeseisundiga nr 1, siis selle hooldamine jääb järjekorras kõige
viimaseks, aga kuna antud teed kasutavad mitmed ettevõtted, mis on seotud
rasketehnikaga (Linford AS, Krone ScanBalt OÜ, Cargoservice OÜ, Baltic
Agro AS jt), siis pidevalt on veokitel probleeme selle tee pealt ringteele
pääsemisega. Kuna ringteele pealesõit on planeeritud tõusuga, siis
libeduse tekkides ei saa veokid kohapealt enam minema. Kas oleks võimalik
teehoolet organiseerida niimoodi, et soola puistatakse sellele teelõigule
kasvõi vähemalt 100m ulatuses ringteest, kui soolapuisturid ümberkaudseid,
seisunditasemega 3+, teid hooldavad? Vähemalt mulle on jäänud mulje, et
soola ei ole sellele teele üldse puistatud, sõltumata tee seisunditasemest
ja hooldetsüklist.

Oleksime äärmiselt tänulikud, kui ka see teejupp saaks kuidagi soolatatud.
Tegemist väga tiheda liiklusega piirkonnaga, kus tõusust hooga üles
ringteele sõita ei õnnestu enamus juhtudel ja tuleb jääda seisma ringteel
olevale sõidukile tee andmiseks. Ja siis sealt kohalt enam minema ei saa,
v.a. juhul, kui tagurdada 100m ja üritada uuesti hooga peale tulla. Ja kui
peab jälle teed andma, siis kordub kogu lugu uuesti ja uuesti.

Lugupidamisega/Best regards,

Heigo Kraav
Haldusjuht/ Administrative manager

Cargoservice OÜ

Põrguvälja tee 3 Jüri 75308
Mob.:      +372 526 3675
E-mail:     [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Website:    <http://www.cargoservice.ee/> www.cargoservice.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.